Σελίδες

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Συνέντευξη Άγνωστος Χειμώνας


Ο Άγνωστος Χειμώνας τέσσερα χρόνια μετά επιστρέφει στο 4elements.





-Αρχικά πες μας για το το νέο σου προσωπικό cd. Μπορείς να μας αποκαλύψεις σε τι ύφος θα κυμαίνεται και τι σημαίνει για σένα, τίτλο και αν θα έχει συμμετοχές;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Καλησπέρα καταρχάς. Η νέα προσωπική δουλειά η οποία ηχογραφείται και μιξάρεται αυτήν την περίοδο έχει τίτλο “Μετάβαση”. Είναι ένας δίσκος ο οποίος θα έχει 7 κομμάτια. Το ύφος του είναι ΑγνωστόΧειμωνικό Ψυχόδραματικό, με την εξέλιξη βέβαια που έχει έρθει μέσα από τα χρόνια, τόσο στιχουργικά και ερμηνευτικά, όσο και παραγωγικά. Ωστόσο ορισμένα κομμάτια θυμίζουν από πλευράς ατμόσφαιρας, Άγνωστο Χειμώνα προ του 2004 κι αυτό θα γίνει αντιληπτό από όσους με άκουγαν από τότε.
Συμμέτοχες θα έχει από 07 Ψυχόδραμα, από Μάτια του δρόμου-Detro και από άλλους, είτε στο μικρόφωνο, είτε στην παράγωγη και στα scratch. Ο Δίσκος αυτός έχει ως βάση την ψυχή μου και κατ επέκταση την ψυχή όποιου αγγίζουν τα λόγια μου , όπως και οι δύο προηγούμενοι δίσκοι .Οπότε όπως προχωράει η ζωή του καθένα μας, προχωράει και η μουσική του.Θα ακούσετε.




-Θα υπάρχουν κόπιες από το νέο cd; Πως νιώθεις που ο κόσμος αγκάλιασε την προσπάθειά σου με τα 2 προηγούμενα cd όπου εξαντλήθηκαν;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Σ αυτά τα θέματα θέλω να είμαι πατροπαράδοτος. χαχαχα! Δεν μ αρέσει να μένει μια δουλειά ολοκληρωμένη, μόνο στο net. Θα κόψω το cd ναί, πιθανόν σε περιορισμένα αντίτυπα, αλλά αυτό θα κριθεί ανάλογα με την οικονομική δυνατότητα που θα υπάρχει εκείνη την περίοδο.
Τώρα για το πώς νιώθω σε σχέση με το αγκάλιασμα των δυο προηγούμενων δουλειών. Χαίρομαι ιδιαιτέρως και με τιμά για έναν λόγο. Γιατί με 0 conneτζιδιλίκια ο κόσμος στήριξε απόλυτα είτε από πλευράς αγοράς του cd(η δισκοθήκη του καθένα μένει τα dowloads διαγράφονται) είτε από πλευράς live, δυο δίσκους που καταθέτω τον εαυτό μου.




-Τι έχει αλλάξει μουσικά στον Άγνωστο χειμώνα από την τελευταία σου συνέντευξη στο 4elements;


ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Η τελευταία συνέντευξη μαζί σας, αν θυμάμαι καλά, έγινε Νοέμβρη του 08. Σχεδόν 4 χρόνια πίσω. Έχουν αλλάξει τα πάντα και τίποτα. Τα πάντα γιατί όπως σου είπα και πιο πάνω η ζωή προχωράει και μεταλλάσσεται άρα έτσι μεταλλάσσεται και η μουσική μου και τίποτα γιατί πάντα παραμένει ως βάση ο αληθινός λόγος που βγαίνει από μέσα μου.
Στο πώς αντιλαμβάνομαι την ανάγκη να γράψω δεν αλλάζει κάτι, είτε μιλάμε για το 08 στο “Από την Νύχτα που Γύρισα τον Ήλιο”, είτε για το 010 στα “Bήματα του Ίσκιου”, είτε για το 2012 που ηχογραφώ το “Μετάβαση” είτε για το 1994 που έγραψα τους πρώτους μου στίχους ακούγοντας Kriss Kross.





-1997-2012, 15 χρόνια και συνεχίζεις. Τι σου δίνει δύναμη και συνεχίζεις;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Όπως σου ‘πα και πιο πάνω, τους πρώτους μου στίχους τους έγραψα γύρω στο 94 χωρίς καν να συνειδητοποιώ καλά καλά ότι αυτό που κάνω είναι Rap. Απλά έφτιαχνα ρίμες και είχα ρυθμό.
Απ’ το 97, που κόλλησα μ αυτό για τα καλά, μέχρι σήμερα δεν ξέρω ούτε εγώ τι μου δίνει δύναμη και συνεχίζω. Υπάρχουν φορές πιά, που για ένα διάστημα δεν γράφω λέξη και εκεί που λέω ότι ίσως να σταμάτησα έρχεται ένα ερέθισμα ,ένα βλέμμα, μια κατάσταση, μια παραγωγή που ξυπνάει την έμπνευση μου.
Είναι πολλά 15 χρόνια όντως και απλά αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι αυτό το είδος είναι δεύτερη φύση μου. Είναι η ανάγκη μου να εκφραστώ όταν το οξυγόνο γύρω μου δεν είναι αρκετό..Είναι κάθε στιγμή χαράς, λύπης ,δύναμης, απογοήτευσης, προβληματισμού, μετάβασης. Θα συνεχίζω να γράφω όσο νιώθω την ανάγκη να γράφω.Αν ποτέ πάψω να νιώθω αυτήν την ανάγκη, θα σταματήσω απλά ή θα κάνω κομμάτια που δεν θα βγαίνουν προς τα έξω.. Είναι δύσκολο πράγμα όταν γράφεις βιωματικά να το μοιράζεσαι.




-Πως φανταζόσουν στην αρχή της πορείας και πως φαντάζεσαι το μέλλον σου;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Στην αρχή της πορείας τα πάντα ήταν πολύ διαφορετικά. Τότε, το να κατάφερνες ν’ ακούσεις τη φωνή σου ηχογραφημένη το θεωρούσες γεγονός!
Για να σου είμαι ειλικρινής πάντως, απ’ την αρχή πίστευα στον εαυτό μου. Σαν να ένιωθα πως αυτό που έγινε αργότερα με τους Ψυχόδραμα θα συνέβαινε. Δεν μπορούσα να φανταστώ βέβαια ότι θα επηρεάζαμε ένα τέτοιο ευρύ φάσμα κόσμου και συγκροτημάτων αλλά σαν να διαισθανόμουν από τότε τις δυνατότητες μας.
Τώρα για το μέλλον δεν μπορώ να φανταστώ τι επιφυλάσσει μουσικά.Έχουν γίνει πολλά και σημαντικά πράγματα μέχρι στιγμής, ελπίζω να γίνουν αλλά τόσα.




-Ποιες οι εντυπώσεις σου από το live Breal & Psycho Realm στη Θεσσαλονίκη;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Είχα την τιμή να παίξω δυο φορές με Psycho Realm και μία με Breal. Τη μια τον Απρίλη του 11, όπου τους ανοίξαμε μαζί με το Μιχάλη και την επόμενη τον Νοέμβρη του ίδιου χρόνου, που τους άνοιξα μόνος μου.
Είναι η εκπλήρωση ενός ονείρου τα συγκεκριμένα live καθώς πέραν του ότι είναι παγκόσμια ονόματα στο χώρο του Hip-Hop και όχι μόνο, έχω μεγαλώσει και εγώ και το σχήμα μου με τους ήχους των Cypress και ιδιαιτέρως των Realm, απ’ τους οποίους έχουμε επηρεαστεί αρκετά από τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τη μουσική.
Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το πόσο απλά και φιλικά παιδιά είναι οι Realm.
Τα νούμερα μου φέρνουν αλλεργία και όσο ψηλά μουσικά και να έχω κάποιον αν έχει τουπέ πέφτει αμέσως στα μάτια μου. Τα παιδιά απλά επιβεβαίωσαν αυτά που είχα στο μυαλό μου για την πάρτι τους.



-Έχεις εμφανιστεί πολλές φορές στη Θεσσαλονίκη, ποιες οι εντυπώσεις σου από το κοινό και ποιες οι διαφορές με το αντίστοιχο της Αθήνας;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Τα τελευταία δυο χρόνια ειδικά έχουν πραγματοποιηθεί όντως αρκετά lives στην Σαλόνικα. Το κοινό είναι πολύ δυναμικό και θερμό, νιώθω την αγάπη τους και την ανταποδίδω!
Τώρα διαφορές με την Αθήνα. Στην Αθήνα τρελέ είναι η έδρα μου. Από δω είμαι.Οπότε καταλαβαίνεις ότι “χουλιγκανιάζουν” οι Αθηναίοι ακόμα περισσότερο, ίσως γιατί κι η μουσική μου αντανακλά την μεγαλούπολη με τα καλά και τα κακά της.
Ωστόσο, δεν μ’ αρέσει να μπαίνω στη διαδικασία συγκρίσεων καθώς και στις δυο πόλεις υπάρχουν πολλές Ψυχοδραματικές καρδιές και στις δυο πόλεις έχω κάνει live που θα μου μείνουν αξέχαστα!!






-Σχετικά με τα projects με Detro και Loopa αντίστοιχα, σε τι στάδιο βρίσκεστε;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Αυτά τα projects έχουν μετατεθεί για το μέλλον λόγω της απόστασης κυρίως. Δεν είμαστε net mcs με την έννοια να κάνουμε μουσική μέσα από το internet παρόλο που βολεύει. Προτιμάμε την αμεσότητα στο στούντιο με τον άλλον. Όπως και να το κανείς είναι πολύ πιο αληθινό να ηχογραφείς παρέα από το να είσαι μακριά και να στέλνεις απλά τα κανάλια. Είναι ελάχιστες οι φορές έχει γίνει αυτό και προτιμώ ξεκάθαρα να είμαι face to face μ’ έναν m.c. που κάνω συνεργασία. Έτσι το ‘χω μάθει.




-Περιμένουμε στο μέλλον κάτι ολοκληρωμένο σαν Ψυχοδράμα; Γνωρίζεις αν οι υπόλοιποι ετοιμάζουν κάποια δουλειά και αν ναι θα συμμετέχεις;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει ούτε εμείς οι ίδιοι. Λειτουργούμε τελείως αυθόρμητα σε σχέση με τη μουσική. Οπότε τα πάντα είναι πιθανά. Τα project και τα solo εκπροσωπούν ούτως ή άλλως το 07 στις διάφορες πλευρές του και σ’ αυτά που θα ακούσετε στο κοντινό μέλλον θα υπάρχουν και κομμάτια που θα είμαστε σαν Ψυχόδραμα.
Όλοι ετοιμάζουμε από κάτι. Όλοι θα συμμετέχουμε και κάπου. Γενικότερα υπάρχει μουσική κινητικότητα στο σχήμα.




-Λίγα λόγια "hit and rap". Τι είναι και τι σημαίνει για σένα;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Ηιt and Rap. Μεγάλο κεφάλαιο για μένα. Μεγάλο κεφάλαιο και για το συγκρότημα.
Στην Hit and Rap που δημιουργήθηκε το 2002 είμαι ιδρυτικό μέλος φυσικά μαζί με dj Differ, Παραβάτες, Κύκνειο Άσμα, Οra Nihil. Εν συνεχεία μπήκαν και πολλά άλλα παιδιά που το στήριζαν και το στηρίζουν ακόμα.
Η Hit and Rap ήταν και είναι μια παρέα πρώτα απ’ όλα ανθρώπων που πραγματοποιούν συναυλίες με σκοπό να διαδώσουν τα μηνύματα και τη μουσική τους μέσα από πλατειές, πανεπιστήμια, καταλήψεις, κοινωνικούς χώρους.
Αυτή η κοινή αντίληψη δημιούργησε την Ηit and Rap σε μια εποχή που το ελληνικό Hip-Hop περνούσε κατά τη γνώμη μου, την πιο παρακμιακή απ’ όλες τις πλευρές εποχή του.
Οι αναμνήσεις που έχω από αυτά τα Live είναι ότι καλύτερο μπορώ να σκεφτώ από πλευράς ατμόσφαιρας, παρ’ όλες τις πάρα πολλές δυσκολίες που αντιμετωπίζεις στο να στήσεις ένα πλήρως αυτοοργανωμένο live. Άλλο να δηλώνεις στα λόγια υπέρμαχος του d.i.y. κάνοντας μόνο κριτική κι άλλο να έχεις να κανείς αφισοκόλληση να βρεις φράγκα για ήχο να πάς απ’ τις 4 με αλλά 20 άτομα τουλάχιστον για να καβατζάρετε το χώρο,να πρέπει να κάτσεις μέχρι τις 5 το πρωί για μάζεμα και να έχεις να παίξεις και να τα δώσεις όλα. Ακούγεται δύσκολο; Είναι.





-Έχουν ακουστεί κατά καιρούς κάποια αρνητικά σχόλια για σένα με αποκορύφωμα το εναλλακτικό πάτημα σε οριεντάλ beat στο θρυμματίζοντας καλούπια. Πως το λαμβάνεις αυτό και τι έχεις να πεις;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Το πάτημα είναι Ragga Rap 100 τις 100.Όσο για το instrumental που είναι εναλλακτικό θα σου πώ ότι το Rap για μένα δεν περιορίζεται στα καλούπια.Τα θρυμματίζει. Είναι τρόπος έκφρασης και μουσικής δημιουργίας. Ακούσαμε το ιnstrumental με το Χρήστο (loopa) και δεν χρειάστηκε κάτι παραπάνω το πατήσαμε με τρέλα! Για τις κριτικές φίλε μου, με το χέρι στην καρδιά σου λέω ότι από άτομα που σέβομαι μουσικά και που έχουν άπειρες γνώσεις άκουσα όχι απλά καλά τα καλύτερα για το συγκεκριμένο κομμάτι, καθώς είναι κάτι αν μη τι άλλο που δεν έχει ξαναγίνει .
Τώρα για αυτούς που δεν τους άρεσε ο πειραματισμός, είναι απόλυτο δικαίωμα τους αρκεί να τον εκφράζουν τεκμηριωμένα για να το λάβω και υπ’ όψιν. Από τη στιγμή που ο Χρήστος και γώ καραγουστάραμε με το αποτέλεσμα είναι αρκετό για να καταλάβεις, το πώς βλέπουμε το συγκεκριμένο κομμάτι!






-Εκτός από τα 3 βίντεο κλιπ που έχεις κάνει (Άρρωστης εικόνας, Αβάπτιστων λύκων, Στη ζώνη του λυκόφωτος-Βρώμικος νότος) σκέφτεσαι να κάνεις νέο με κάποιο κομμάτι από τις επερχόμενες δουλειές σου;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Ναι θα γίνει τουλάχιστον ένα video clip από το δίσκο “Μετάβαση”. Το ποιο θα είναι αυτό θα το δούμε.









-Ποια πιστεύεις ότι ήταν η καλύτερη συναυλία σου μέχρι τώρα και γιατί;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Eδώ μου βάζεις δύσκολα γιατί σχεδόν σε όλες τις συναυλίες υπάρχει απίθανη ατμόσφαιρα. Θα τολμήσω να ξεχωρίσω δύο συναυλίες. Μια στη γεωπονική τον Ιούνη του 2004, σ’ ένα Festival όπου έγινε τρελός πανικός, μ’ ένα κοινό που στην πλειονότητα του μας άκουγε πρώτη φορά. Κι άλλη μια στην Πλατεία Εξαρχείων τον Ιούνη του 2010, με την Κenny Arkana όπου χώσαμε και παρέα σε παραγωγές.Κι εκεί φοβερή ατμόσφαιρα!!




-Πως επηρεάζει η μουσική την σκέψη σου και την καθημερινότητά σου; Ποιες αλλαγές εντοπίζεις με την πάροδο των χρόνων σε προσωπικό αλλά και σε επίπεδο σκηνικό σε Ελλάδα και εξωτερικό;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Η μουσική μου επηρεάζει τη ζωή μου και η ζωή μου τη μουσική μου.Όταν γράφω ένα κομμάτι, έχω ως βασική μου έμπνευση αυτά που αισθάνομαι και νιώθω. Από τη στιγμή που αποτυπώνεται στο χαρτί και στο μικρόφωνο αρχίζει να επηρεάζει το κομμάτι τη ζωή μου, καθώς ακούγοντας το συνειδητοποιώ διάφορα πράγματα που με αφορούν. Άρα καταλαβαίνεις ότι η σχέση ζωής μουσικής είναι ισότιμη. Δίνει το ένα παίρνει το άλλο και αντίστροφα. Τώρα σε προσωπικό επίπεδο, όπως σου ξαναείπα όσο αλλάζω αλλάζει και η μουσική μου και οι στίχοι μου. Μ.c που δεν αλλάζει καθόλου, μετά από τόσα χρόνια ενασχόλησης με το είδος, μάλλον πρέπει να προβληματιστεί για το πόσο αληθινός είναι.
Σε επίπεδο σκηνής η Ελλάδα έχει κάνει πολλά θετικά βήματα και στο μικρόφωνο και στην παραγωγή και στη θεματολογία που ήταν το τεράστιο μειονέκτημα της.Τα περισσότερα σχήματα έχουν πάψει να λένε πια αρλούμπες για το πόσο gangsterika το ζούν και βλέπουμε ότι βγαίνουν κομμάτια που αφήνουν και 5 πράματα στο κεφάλι.
Τώρα για το εξωτερικό όπως και στην Ελλάδα υπάρχουν κρυμμένα διαμάντια σε κάθε χώρα.Στην Αμερική και στη Γαλλία φυσικά, που είναι μητέρες του είδους, 100νταδες σχήματα ξεπηδάνε και έχουν να πούν πράματα. Αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο .Έχω ακούσει πολύ ωραία κομμάτια από Λατινική Αμερική, από Ρωσία, από Αγγλία και όχι μόνο.Όσο το ψάχνει κάποιος θα ανακαλύπτει συγκροτήματα που τον εκφράζουν.Το Rap έχει την εξής μαγεία:όσο ο κόσμος καταπιέζεται και υποφέρει αυτό το είδος λειτουργεί σαν βαλβίδα αποσυμπίεσης είτε προσωπικά είτε κοινωνικά.






-Εν όψη επανεκλογών ποια η άποψή σου για την πολιτική κατάσταση της χώρας πλέον και ποια πιστεύεις σαν Γιώργος ότι είναι η λύση; Πως εσύ αντιλαμβάνεσαι στην άνοδο κομμάτων όπως Σύριζα και χα κυρίως;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Κανένας δεν μπορεί να μας σώσει αν δεν προσπαθούμε να είμαστε λίγο καλύτεροι εμείς. Μπορεί να ακούγεται κοινότυπο αλλά το πιστεύω. Εξάλλου από τα κάτω ξεκινάει η πίεση στους πάνω κατά την άποψη μου. Οπότε η προσωπική στάση του καθένα έχει να κάνει.
Τώρα για την άνοδο του Σύριζα, πιστεύω ότι ήταν ένα φυσικό επακόλουθο γιατί πια είναι και στον τελευταίο άνθρωπο που σκέφτεται κατανοητό, ότι τα δυο κόμματα που κυβέρνησαν την Ελλάδα σχεδόν 40 χρόνια τα ισοπέδωσαν όλα. Οπότε λογικό ο κόσμος να στραφεί σε κόμμα με πιο φιλολαϊκή-αντιμνημονιακή ρητορική. Ο χρόνος θα δείξει και για αυτούς.
Για την Χ.Α. εκτός από φιλάκια Α.Χ. έχω να πώ πως πέραν του Αγίου Παντελεήμονα ,που μπορώ να καταλάβω κάποια γεροντάκια που ψήφισαν λόγω της τραγικής κατάστασης(εσκεμμένα δημιουργημένης), οι υπόλοιποι δεν ξέρω με τι σκεπτικό ψηφίζουν μια φιλοναζιστική οργάνωση η οποία, απ’ όσα η ίδια δηλώνει, υποστήριζε τους ταγματασφαλίτες που κατέδιδαν Έλληνες αγωνιστές στη Γερμανική Κατοχή.






-Ποια η άποψή σου για τα πρόσφατα επεισόδια στη Πάτρα και για το μεταναστευτικό;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Η δολοφονία ενός εικοσιεννιάχρονου νέου ανθρώπου είναι τραγικό γεγονός και για μένα αυτοί που τον σκότωσαν δεν έχουν ελαφρυντικό σε τίποτα είναι δολοφόνοι και τους αξίζουν τα χειρότερα. Από κει και πέρα το να πηγαίνεις μαζικά να κοπανήσεις όποιον είναι μετανάστης είναι εξίσου τραγικό σύμπτωμα μιας κοινωνίας που έστελνε και τώρα ξαναστέλνει τα παιδιά της στη Γερμανία και στην Αμερική μετανάστες. Δηλαδή αν ένας από μας ήταν στην Αμερική σ’ ένα απ τα block και τρεις Έλληνες τρώγανε έναν Αμερικανό θα ήταν συνυπεύθυνος;
Πάντως, σε ρεαλιστική βάση και για το καλό αυτών των ανθρώπων πρέπει να μπει ένα φρένο στην εισροή ιδιαίτερα στο κέντρο γιατί δημιουργείται γκετοποίηση με αποτέλεσμα να υπάρχουν ανάλογα φαινόμενα με της Πάτρας ή με τα επεισόδια μετά τη δολοφονία ενός άλλου συμπολίτη μας στην Αθήνα για μια κάμερα.
Από ανθρώπινη σκοπιά και προσωπικά θα σου πω ότι έχω φίλους και αδέρφια από πολλές εθνικότητες και κανένα πρόβλημα δεν είχα μαζί τους, γιατί απλά κοιτάω τις πράξεις τους κι όχι την ταυτότητα τους.





-Θα έκανες ποτέ diss;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Χαχαχαχα!!! 15 χρόνια φιλαράκι diss κάνω.Εκεί που το Rap γεννήθηκε για να κάνει diss. Όσο για τα υπόλοιπα, αν έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα κάποιος με μένα και γώ μ’ αυτόν πρώτα θα με δει μπροστά του και μετά θα με ακούσει σε κομμάτι.




-Τέλος, έχεις να μας πεις κάτι για να κλείσουμε τη συνέντευξη;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ: Να σας πω ένα ευχαριστώ για την πρόσκληση και για τη συνέντευξη και να κλείσω με μερικούς στίχους αφιερωμένους σ’ όσους στηρίζουν και νιώθουν τα κομμάτια μου.


Από τη Νύχτα στου Ίσκιου τα Βήματα,

Τον Ήλιο Γύρισα μα εδώ είναι τα προβλήματα

Κι άμα σου μίλησαν του στίχου μου τα κύματα

Σημαίνει πως μαζί περνάμε το Χειμώνα επίπονα






Το χέρι κράτα μου στην ανεμόσκαλα

Και μέτρα που πατάς γιατί κάτω είναι απότομα

Είδα κοφτές λεπίδες δίπλα μου κι άκουσα κρόταλα

Μετάβαση διανύω τώρα αφήνω τα χειρότερα…



Ραντεβού στα Ηχεία.


πηγή:4elements.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου