Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

Νέο Kawasaki ZX-6 για το 2013






Με νέα όψη, 636 κυβικά και πιθανότατα Traction Control

H Kawasaki προχωρά ολοταχώς με την παρουσίαση του νέου μοντέλου της στην μεσαία κατηγορία των supersport. Οι φήμες για έναολόφρεσκο ZX-6R επαληθεύονται και συνοδεύονται από μία μικρή έκπληξη.

Η έκπληξη δεν είναι άλλη από την επιστροφή στον περίεργο κυβισμό των 636 κυβικών εκατοστών, νούμερο το οποίο είχε χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν η εταιρεία από το Akashi.

To νέο Kawasaki Ninja παρότι θα ονομάζεται ΖΧ-6R θα έχει κυβισμό 636cc, όπως είχε και το αντίστοιχο του 2003, μόνο που τότε ονομαζόταν ΖΧ-636. Και αυτό έγινε –τότε - για να ξεχωρίζει το μοντέλο από το «κανονικό» ΖΧ-6R της ίδιας χρονιάς, που είχε κινητήρα 600 κ.εκ.



Προς τί όλο αυτό το μπέρδεμα, είναι ένα ερώτημα που εγείρεται μετά από αυτά. Ο λόγος είναι απλός. Μία supersport έχει να πορευτεί σε δύο χώρους, να διαγράψει δύο ειδών καριέρες. Μία εμπορική και μία αγωνιστική.

Στην αγωνιστική της καριέρα, θα πρέπει να συντάσσεται με τους κανονισμούς που ορίζουν τον κυβισμό της κατηγορίας – ως τα 600 cc στην προκειμένη περίπτωση. Στην εμπορική καριέρα, μικρή σημασία έχει ο ακριβής κυβισμός καθώς εκεί μετρoύν περισσότερο η απόδοση και τα γενικότερα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας.

Η πληροφορία για τον κυβισμό των 636cc έρχεται από μία λίστα της EPA, της Διεύθυνσης Προστασίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ, όπου προαναγγέλλονται όλα τα προϊόντα που πρόκειται να παραχθούν και η σχέση τους με τα του περιβάλλοντος.

Μεταξύ αυτών και η νέα ZX-6 όπου στην στήλη του κυβισμού εμφανίζεται μόνο το νούμερο 636 και όχι το 599 που αντιστοιχεί στα 600άρια.

Αυτά δηλώνουν ότι η Kawasaki απλά δεν ενδιαφέρεται για την συμμετοχή της στους αγώνες ανά τον κόσμο με το νέο της μοντέλο, στοχεύοντας μόνο στο κοινό. Δύσκολο στοίχημα πρέπει να πούμε, καθώς η επιλογή και οι προτιμήσεις του κόσμου συνδέονται εμφανώς με τα αποτελέσματα του εκάστοτε μοντέλου στους αγώνες. Πέρα από την εξέλιξη γίνεται σημαντική δουλειά και στην προώθηση των μοντέλων μέσα από τους αγώνες.



Το τμήμα marketing της Kawasaki θα έχει σταθμίσει τα πράγματα και φυσικά δεν αποκλείεται να εμφανιστεί στη συνέχεια και ένα μοντέλο με 600cc για την συμμετοχή της πράσινης εταιρείας στα εθνικά και διαθνή πρωταθλήματα.

Όπως είχε συμβεί και μία δεκαετία πριν με τα δίδυμα –ως προς την ημερομηνία γέννησης, όχι και την ομοιότητα - ZX-6 και ZX-636.

Όπως κι αν έχει, το νέο ZX-6R έχει σημαντικές ομοιότητες με το ΖΧ-10R, κάτι που φυσικά δεν εκπλήσσει κανέναν. Η ιπποδύναμη ανέρχεται –σύμφωνα με τη λίστα της EPA - στους 129 ίππους, νούμερο πολύ ενθαρρυντικό για την εμπορική της πορεία, καθώς παρά τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, η νέα ZX-6R θα παραμείνει η ισχυρότερη σε ιπποδύναμη, αλλά και ροπή, αποτέλεσμα ασφαλώς του κατά 5,66% μεγαλύτερου κυβισμού.

Η αγορά των supersport έχει πάθει διεθνή καθίζηση και η κίνηση της Kawasaki μοιάζει αρκετά με το αυγό του Κολόμβου. Σοφή και απλή. Πώς θα εμφανίσει ένα νέο μοντέλο, χωρίς να έχει ξοδευτεί σε έρευνα και εξέλιξη; Πολύ απλά πήρε το υπάρχον ZX-6R μοντέλο της, το φρεσκάρισε εμφανισιακά και του έβαλε έναν ισχυρότερο κινητήρα.

Με δύο κινήσεις έγινε το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στην κατηγορία. Και όσο για την αγωνιστική δραστηριότητα, το υπάρχον μοντέλο αποτελεί μια καλή βάση για όποια ομάδα θέλει να βαφτεί στα πράσινα.

Μερικές ακόμη πληροφορίες που προκύπτουν από την λίστα είναι η αισθητή μείωση του ορίου στροφών του κινητήρα στις 13.500 σαλ (από 15.500) και η χρήση συστήματος ABS - σαν προαιρετικό όμως στον εξοπλισμό. Ο 4 κύλινδροι και οι 4 βαλβίδες δεν αποτελούν είδηση, πιθανολογείται όμως η τοποθέτηση traction control, κάτι που θα κάνει την ZX-6R πρωτοπόρο στην χρήση αυτού του ηλεκτρονικού βοηθήματος μεταξύ των Ιαπώνων καασκευαστών.

Η εμφάνιση του μοντέλου αναμένεται να γίνει το φθινόπωρο στις εκθέσεις της Intermot στην Κολωνία ή στην Eicma του Μιλάνο.


ΠΗΓΗ: newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου